Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Jak skorzystać z prawa odstąpienia od umowy?
  1. Aby odstąpić od umowy, prosimy przesłać jednoznaczne oświadczenie o swojej decyzji (np. listem wysłanym pocztą lub wiadomością e-mail na adres: sklep@oleumkonopne.pl).

  2. Mogą Państwo skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia od umowy, dostępnego [TUTAJ], ale nie jest to obowiązkowe.

Zwrot towarów
  1. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  2. Koszty zwrotu produktu ponosi konsument.

  3. Prosimy o odesłanie produktu na adres: VHO Sp. z o.o., ul. Kościelna 1/8, 96-100 Skierniewice.

Zwrot środków

Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa innego sposóbu dostawy niż najtańszy oferowany przez nas standardowy sposób dostawy). Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji. Środki zostaną zwrócone przy użyciu tej samej metody płatności, której użyli Państwo przy transakcji, chyba że ustalono inaczej.


Reklamacje

Zgłaszanie reklamacji
  1. Jeśli produkt posiada wadę, mają Państwo prawo złożyć reklamację w terminie do 2 lat od daty zakupu.

  2. Reklamacja powinna zawierać:

    • Imię, nazwisko oraz dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu),

    • Opis wady produktu oraz datę jej stwierdzenia,

    • Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (np. wymiana produktu, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).

  3. Zgłoszenia reklamacyjne można składać:

    • Drogą elektroniczną na adres: sklep@oleumkonopne.pl

    • Listownie na adres: VHO Sp. z o.o., ul. Kościelna 1/8, 96-100 Skierniewice.

Rozpatrywanie reklamacji
  1. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

  2. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, sprzedawca podejmie działania zgodnie z Państwa oczekiwaniami (np. wymiana, naprawa lub zwrot pieniędzy).

Dodatkowe informacje

W razie pytań dotyczących procesu reklamacyjnego lub zwrotów, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@oleumkonopne.pl.